wtorek, 16 lutego 2016

Izrael, Jerozolima

★.нёllо.★ヽ(´▽`◎)

Mam nadzieję, że uda mi się już większość wrzucić, co chwilę niestety mi coś wypada i nie mam na nic czasu... (´ε` ) A teraz jestem przeziębiona, wygrzewam się w łóżku, więc mam chwilkę na zrobienie czegoś niezwiązanego z uczelnią, hihi... ( ͡° ͜ʖ ͡°)





















Grób w Ogrodzie - grób wykuty w skale, znajduje się w Jerozolimie. Został odkryty w 1867 roku, uznany przez niektórych chrześcijan za miejsce pochówku i zmartwychwstania Jezusa Chrystusa.


Golgota wzgórze znajdujące się nieopodal Jerozolimy, gdzie dokonywano egzekucji na skazańcach.



Brama Złota w Jerozolimie - jedna z ośmiu bram Starego Miasta Jerozolimy. Jest to jedyna brama prowadząca na Wzgórze Świątynne. Wychodząc przez nią można było dotrzeć do Doliny Jozafata, Getsemani i na Górę Oliwną. Istniejąca budowla zachowała niektóre elementy ze starożytnej konstrukcji herodiańskiej.


(źródło: Wikipedia)


1 komentarz: